tirsdag, september 06, 2005

Gratulerer med dagen!

I dag ble jeg vekt klokken 9 om morgenen av at det tikket inn en sms på mobilen. (Jeg kunne ligge så lenge fordi jeg ikke begynte på skolen før kl.12.15, men hadde tenkt å sove litt lenger ettersom jeg hadde vært oppe seint i går for å se på Jack Frost, som forresten er en veldig bra og spennende krimserie, og kan anbefales for alle som har mulighet til å være litt seint oppe på en mandagskveld.)
Uansett, på smsen stod det at: Gratulerer med dagen. Håper du får en fin dag. Vel, nummeret var heller ikke kjent, så tydelig at det var til feil person, noe som mer eller mindre ble bekreftet etter et svar fra meg, og en ny melding fra sender. (Ikke så vrient å gjette, med tanke på at det er ca. så langt unna bursdagen min det kan komme uansett om du går frem eller tilbake. (Et halvt år om to dager)).
Men jeg må jo si det at det var en veldig fin melding å få når jeg våknet uansett. Alltid koselig å bli ønsket en god dag, dessuten er hver dag en gave fra Gud, så hvorfor ikke.
Forresten har det vært en god dag også.

Ingen kommentarer: