mandag, november 21, 2005

Skryting

I det siste har min gode venninne Sunniva på sin blog (sunnivaerlandsen.blogspot.com) skryti av at hun er veldig i nærheten av å ha truffet en kjendis. (eks. den hun deler leilighet med, har en mor som har en onkel som var naboen til Frank Sinatra). Jeg tenkte derfor jeg skulle ta opp tråden. (Hvor uendelig meningsløs den nå egentlig er), og skryte litt av noe jeg synes er litt spesielt. Jeg har hevet kongepokalen over hodet og feiret å ha vunnet NM.
Trodde du virkelig at jeg hadde gjort det? Vel, jeg har nok ikke vunnet, men her er historien.
Når jeg var ung gutt, hadde jeg nemlig en bestekamerat som het Trygve. Faren hans var Ove Eriksen (kjent som kommentator når det vises skøyter på Nrk). Hjemme hos dem stod det en periode en kongepokal som tilhørte Ole Klemetsen. (Ove passet på den for han mens han var i utlandet.) Og en av dagene fikk jeg beskjed om av Trygve (som trente meg til å skulle bli en toppkeeper i fotball) at jeg skulle trene på å heve trofeer. Derav ble det til at jeg midt på gulvet til familien Eriksen på Åfoss jublet vilt, hevet kongepokalen over hodet, kysset kongepokalen mm. Godt ingen andre så oss tenker jeg kanskje mer nå.
(Ellers har jeg også tilbudt Davy Watne (det er en H en eller annen plass inni der, men husker ikke hvor, så dere får plassere den selv) kjærlighet på pinne, tatt bilde sammen med Idol-Maren (som i disse dager gir ut cd) på Haugesund lufthavn, hatt Karoline Kruger handlende i butikken, vært med på en musikkvideo til Zeppo (om ikke veldig synlig, så er jeg med på "the flame"), for ikke snakke om de kjente fotballspillerne jeg har truffet.) Ikke værst for en ung gutt som meg.

3 kommentarer:

Joacim sa...

Ser man det. Du har virkelig opplevd det som er "viktigst" i livet! OO Eg har gått rett forbi Cato guntveit! Som om det er så big deal...

Bare tidig denne "har truffet en kjendis" praten!

Joacim sa...

For de som ikke vet kem Cato Guntveit så er det en Brann spiller, må bare nevne at eg har spillt fotball med Dylan Mcallister. (Også en Brann spiller)

Sunniva Erlandsen sa...

Jeg føler kanskje jeg burde bli fornærmet av dette innlegget...