søndag, november 06, 2005

Heartbeat

De siste lørdagene har jeg begynt å se på "Med hjartet på rette staden". Det er en person der som fascinerer meg veldig. Han har et sterkt ønske om å bli rik, og har alltid en ny plan som han prøver å sette ut i livet. Desverre går det alltid galt, og han ender med baken gått planta i bakken. Men hva gjør han? Vel, han reiser seg opp, og prøver på nytt med en annen plan. Og det er her jeg mener det er noe å lære...
Av og til havner man jo med baken godt ned i jorda. Selv om livet som oftest smiler, hender det at det skjer noe som får oss litt ned på felgen. Det er da man må ta et valg om hva man vil gjøre. Vil man reise seg og gå på på nytt med nytt pågangsmot, eller vil man bli sittende nede? Jeg vil i alle fall være en som reiser meg og går på med nytt pågangsmot hvis det er noe som betyr noe for meg.

2 kommentarer:

Sunniva Erlandsen sa...

Eg føle med deg... det e flott at du tar det så fint! Don't worry - Be happy!

Eva Mari sa...

You're a wise man! Tror du skal fortsette å se på "med hjarta på rette staden" så blir du virkelig et vist geni til slutt!!