mandag, mai 08, 2006

En liten tvist av frykt for å miste lesere

Så har jeg faktisk funnet en løsning som kan gjøre at jeg kan tilfredstille både norsklesende og engelsklesende. Jeg fant ut etter flere kommentarer både skriftlig og verbalt at en del ikke satte pris på at jeg skulle legge om til engelsk. Løsningen min ble derfor at jeg har laget en engelsk blog, og dermed beholder denne bloggen som en norsk blog. Håper dette blir til fortsatt glede for alle dere som leser.

For å avslutte som en politiker ville gjort: dette viser at deres mening betyr noe.

5 kommentarer:

Anonym sa...

hehe... bra det jostein:)

Sunniva Erlandsen sa...

godt valg, jostein... selv om dette sannsynligvis vil medføre mindre hyppige oppdatering på denne sida - og hvis ikke: enormt ekstraarbeid for deg!

Sunniva Erlandsen sa...

Forresten.. Tenker heller det var hensynet til Marie enn til meg som var utslagsgivende for revurderingen din... Folket uten Marie hadde vel kanskje ikke høstet like stor sympati. Am I right?

Freddy sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Freddy sa...

Okay, da prøver vi igjen!
Er noe bøll med blog'en din Jostein! :S
* But, thanks for the "purringa" :P - leste ikke denne posten, leser ofte bare siste nytt :)
Men det forklarer engelske eksprimentet ditt, men hva i alle dager er URL'en til your English editon of this Blog?