torsdag, august 18, 2005

tilbake på nett

Da var jeg endelig på nett igjen. Selv om det var litt haraball med å få det til. Først gikk vi rundt for å finne rett kabel å koble til, og etter at installatøren hadde snakket med en dame på sentralen, fant vi ut hvor vi skulle koble til. Det gikk fint, og jeg var på nett.... i 40 minutter. Det viste seg nemlig at sentralen tok feil når de sa at linjen ikke var i bruk, og dette medførte at hele tippeterminalen til butikken plutselig lå nede. Vel, tilbake kom montørene, og fikk ordnet terminalen, og nå er jeg endelig tilbake på nett også.

Så hva har skjedd siden sist jeg har vært her?
For det første fant jeg ut at det var noe galt inni bilen. Det var en skikkelig vond lukt, og når jeg fjernet matta på passasjersiden, var det gammelt gjørmevann der. Det er derfor med ikke så reint lite stolthet jeg kan si at jeg fikset dette uten å ringe hjem, og nå er det så godt som nytt!

For det andre røyk varmtvannstanken for en uke siden. Det positive er at jeg i morgen får varmt vann igjen, noe som virkelig har vært et savn.

Sist men ikke minst har Katrine og Kristian giftet seg. Katrine er en gammel venn fra klassen. (Ikke gammel, men vi har kjent hverandre lenge.)(Viktig å pressisere på hva man sier så ikke Sunniva og Ingrid retter for mye på meg.)

Vel, håpet er at det nå skal komme oppdateringer litt oftere, og det ser jeg ikke helt bort ifra at jeg kan klare.

2 kommentarer:

Steinar sa...

Grattis med tilbakekomsten av nett! Snakkes plutselig. Ha det fint.

-www.steinar.tk

Anonym sa...

Det er bare strålisende!!