tirsdag, august 23, 2005

Mestringsfølelese velkommen

Jeg aner virkelig ikke hva som har skjedd i sommer, men noe er det tydeligvis. Plutselig begynner jeg virkelig å føle meg som en ekte handyman nesten. Etter et lite uhell når jeg skulle montere ovnen på rommet etter oppussing (som forøvrig ble ganske bra om jeg får si det selv), der jeg fikk et solid støt, har jeg plutselig fått skikkelig taket på praktiske ting føler jeg. Ikke bare klarte jeg nevnte problem med bilen, men jeg klarte også å montere et skrivebord fra IKEA fra noen her om dagen.

Og hvis du fortsatt ikke er imponert? Gjett hvem som klarte å montere støvsugeren sin sammen i dag?

Feil, det var ikke en i butikken, det var meg!

Jaja, lykken står den kjekke bi heter det i ordtaket, og her ser det ut til å stemme også:)

Ingen kommentarer: