onsdag, juni 08, 2005

To end all wars

Har vært på cellegruppe i dag, og så filmen "To end all wars". Det er faktisk 3. gang jeg har sett den, men synes den er like bra hver gang. Ikke akkurat en barnefilm, men det er en film som får deg til å se viktigheten av tilgivelse, håp, mål og mening. Den viser også et par gode eksempler på hva et møte med Jesus kan gjøre med deg. Jeg skal ikke fortelle mye om filmen, i tilfelle du ikke har sett den, men kan avsløre såpass at filmen handler om en japansk fangeleir under 2. verdenskrig, og den skotske kaptein Ernest Gordon.

Lovet også forøvrig Sunniva Skagen at jeg skulle nevne henne i neste blogginnlegg (jeg klagde på at jeg ikke hadde sett mitt bilde blant vennebildene hennes, og fikk beskjed om at hun ikke hadde sett noe som helst på bloggen her. Siden hun nå har lagt inn bilde, lovte jeg å nevne henne, og det er herved gjort). Man må jo holde det man lover.

3 kommentarer:

Joacim sa...

Høres ut som en bra film!

Anonym sa...

høhø... =) Thanks!! (finally ;)

Anonym sa...

Kanskje jeg skal utpresse Sunniva, sånn et bilde av meg kan prege siden hennes? Neida! Tuller. Eller gjør jeg? Hmmmmm.. jaja.. Vi får se.