torsdag, mai 21, 2009

17. mai i lyd og bilder

Neida, ikke i lyd og bilder. Slikt er det jo ikke så mye av på bloggen min. Men det var jo en artig 17. mai like vel. Etter å ha sett på toget, og jobbet oss frem til en butikk som solgte is, hvor køen ikke var ut av døra, satte vi turen for familien Waldemar sitt hus. Der skulle vi feire 17. mai sammen med Jarle og Karina, Reidun og Vegard og barna deres. Det ble i alle fall en veldig trivelig kveld for å ha sagt det. Høydepunktet på kvelden må jo sånn i mannsøyne være når Jarle trakk frem den nye gassgrillen sin. Dette var virkelig et verktøy for mannfolk som skal lage mat, og ganske riktig ble vi mannfolka plassert forran grillen for å besørge foret.
Selv må jeg innrømme at jeg var litt skeptisk til gassgrill. Jeg har nemlig alltid innbilt meg at dette var en kjip sak uten utfordringer, og hvor det ikke kom noe særlig flamme. Ekte mannfolk skal tross alt ha litt fyr på grillen sin. Til min store lettelse kom det etterhvert en god del ild opp av denne grillen også, så da er det håp om at Inger Marie får den gassgrillen hun ønsker seg på sikt likevel...
Resultatet ble i alle fall bra, selv om enkelte barn syntes at noen av burgerne var litt for godt stekt.

Ingen kommentarer: