tirsdag, mars 17, 2009

TTT

TTT er forkortelsen for Ting Tar Tid. Dette er desvere et faktum noen ganger, mens andre ganger er det helt greit. For min del er det frustrerende at det å pusse gulv tar veldig lang tid. Jeg trodde jeg skulle klare å være ferdig innen utgangen av februar med gulvpussen på det som skulle bli vårt kontor. Fristen ble deretter utsatt til at jeg skulle være ferdig før Håkon og Eva kommer (denne helgen). Desverre så ser jeg nå at heller ikke dette kommer til å bli overholdt, og Inger Marie har nå instilt seg på at det er realistisk med at jeg er ferdig til sommeren. (Kanskje like greit.) Vel, jeg begynner å føle meg som en statlig bedrift hva løfter og frister gjelder, men sporer i det minste fremgang, og synes selv at resutatet blir tålig bra for en som i utgangspunktet har vært så lite handy som meg. Men frustrerende er det likevel at jeg ikke har blitt ferdig. (Og sikkert minst like frusterende for min kjære kone.)
Ellers som en bisetning må sies at vi merket at det var noe galt med bilen på søndag. Og jeg gjettet (basert på tidligere erfaring som jeg ikke skal gå inn på nå) på at det kunne være at venstre forhjul ikke var festet ordentlig. (Ikke min feil, bilen har vært på verksted siden jeg skiftet hjul.) Men den viktige delen her, er at det faktisk stemte!!! Jeg klarte faktisk å tolke symptomene til bilen riktig. Ganske fornøyd med det.

1 kommentar:

Anonym sa...

jaja, om det tar litt litt tid før du er ferdig, så er nok resultatet verdt å vente på!På god vei til å bli en skikkelig handyman du nå, forstår deg på bilen tilogmed! Impressed! hehe;)