tirsdag, mars 03, 2009

Nyheter, comeback og savn

For de som ikke er spesielt interessert i fotball, kan jeg nå meddele at Drillo for noen uker siden gjorde comeback som trener for Norge. (Hvis du ikke har fått med deg dette, leser du sannsynligvis aldri aviser heller.Gjør du ikke det, men leser her, vet du det nå.) Seieren i kampen mot Tyskland har skapt ny drillo-entusiasme, og nå kaster også dagligvarehandelen seg på. Relansering av drillo-isen er på gang.
Men drillo-isen er ikke den eneste spennende produktnyheten. I England skal en potetløvprodusent kjøre konkurranse mellom 6 smaker, hvorav en skal gå inn i sortementet etter prøveperioden. To av disse spennende smakene er: "Bygningsarbeiderfrokost" (smak av egg, bacon, pølser og ristet brød med smør) og "Cajun ekorn". Ja, du så riktig, smak av ekorn på potetløvet. NAM!
Tilbake til relanseringer, så har jeg mine egne ønsker på produkter jeg vil ha tilbake. Blant annet sjokoladen "soho" er et lite savn, med sitt syrlige fyll som kontrast til den søte sjokoladen. Ellers så ville jeg gjerne hatt tilbake potetløv med smaken "american grill". Noen andre som savner noe der ute?

1 kommentar:

Espen sa...

Jeg savner mamman min!
..og ellers så savner jeg
- Big One Mexicana (tror jeg den het). Beste kjøpepizzaen ever (blant mine smakslaukjar, hvertfall)
- LilleJan, en liten jordbær- eller lakris-stang - fantastisk godt!! Men fikk ikke innpass i dagligvaren pga. ingen plass til strekkode, så det var trist..:(
- fraglene på barnetv. Beste barnetv ever!