tirsdag, august 22, 2006

Vestlandet

Da er sommeren over for denne gang. Skolen har begynt igjen, alt er tilbake til det gamle på jobben, og jeg sitter her på østlandet igjen. Hadde muligheten til å få vært nesten en uke på østlandet i i forrige uke. Det var veldig kjekt å få treffe Inger Marie en liten stund før høsten, for nå blir det alt for lenge mellom hver gang ettersom begge har mye å gjøre på begge sider. Heldigvis skal det bli tid til noen besøk i alle fall.
Ellers ser det ut til å bli en spennende høst. Har mye artig forran meg med TTF i høst, og jeg skal jo som tidligere nevnt bli onkel om 2-3 måneder. Det blir spennende.

2 kommentarer:

Jostein sa...

Godt poeng, jeg er nok tilbake på vestlandet ja.

Freddy sa...

Du verden!
Det er ikke bare meg som sier det jeg tenker eller skal skrive :P! - og bare sier/gjør det rett ut, hehe!

Lykke til med TTF-gjengen, og det blir sikkert kjekt for deg å bli onkel, stå på!