mandag, august 07, 2006

Sommerens avslutningstid

August og siste del av ferien er i gang. Til min store glede har det plutselig ordnet seg enda en mulighet for å besøke Inger Marie før skolen begynner, og den muligheten skal benyttes, så se opp østlandet! Om en uke og en dag kommer jeg. Ellers må jeg jo nesten bare fortelle om min fantastiske drøm her om dagen. Drømte at jeg tok datosjekk av varene i fryseren på jobben, og fant da en haug med Big One Finnmark Style som gikk ut to dager etterpå. Disse lyseblå eskene stod bak pitabrødene. Vel, jeg har enda ikke hørt noe om dette, men kanskje det er en ide. Pizza med reinsdyrkjøtt og paprika?

3 kommentarer:

Sunniva Erlandsen sa...

Det er etter saanne drömmer man forstaar at man har jobbet for mye...

Anonym sa...

Hehe! Hadde liksom ikkje hørt om Big one med Finmark stil... Du får ta patent på ideen :)

Anonym sa...

du liker vel bare peperoni du???jeg har foreslått masse godt vi kan ha på pizzaen, men av en eller annen grunn sier du altid nei!! hmm...hehe:) en smule kresen?