søndag, april 02, 2006

Tilbake

Da var jeg tilbake i Bergen, etter å ha vært en tur på østlandet. Var i grunnen en veldig bra tur. Hadde virkelig noen fantastisk fine dager. Jeg skal nøye meg med noen små høydare.

Yatzy med mamma. Hver gang jeg kommer til Skien, må mamma og meg spille yatzy. Jeg innså denne gangen hvor profesjonelle vi har blitt. Vi skulle spille, men så kunne vi ikke spille på bordet, fordi det bråkte for mye, og man kunne få merker i bordet. Så hentet mamma en brikke, men den var for glatt, så vi terningene trillet ikke bra nok. Deretter henta mamma en duk, som vi brukte. Riktignok reagerte begge på at den ikke var stryki, og personlig mener jeg at det burde den vært. Ganske sikker på at det påvirket resultatet. Har uansett funnet ut at vi er ganske så profesjonelle yatzyspillere når vi gjør så nøye forberedelser.

Dette viste jeg i grunnen fra før, men etter en periode som det ikke har vært offisielt, kan jeg nå avsløre at jeg skal bli onkel. Men dog, kjekt å treffe familie igjen.

Det er vel ikke til å komme unna at jeg var på ungdomsmøte i Tønsberg. Og etter at møtet, som forøvrig var riktig så bra var over, var det konsert med "Fløtepusene". Det kan kanskje best beskrives som cover-boy-band. Med andre ord, synger andre boyband sine sanger. De slo definitivt ann blant jentene som vel kanskje kan omtales som fjortiser. Var uansett gøy å se på (både bandet og reaksjonene blant publikum).

Vel, det er alt som avsløres for denne gang.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ungdomsøte i Tønsberg?!Artig...kjenner du Elisabeth Husabø??

Anonym sa...

hjemme bra men bort best, man sier så!:)

Anonym sa...

hehe... det ble vist feil, borte bra, men hjemme best!!! hehe:)