tirsdag, mars 29, 2005

Tiden går

Lenge siden forrige gang jeg skrev noe her nå, skal si tiden går.
Siden sist har jeg hatt påskeferie. Var en tur i Skien for å besøke mamma, pappa, brodern, og resten av familien. Det var veldig deilig med noen dager der, og jeg slappet virkelig av. Så var det tid for å ta turen tilbake til Bergen, der jeg skulle være med på påskekonferansen som menigheten arrangerer.
Påskekonferansen har vært veldig bra. Gud har talt, folk har tatt beslutninger om å ha Jesus som Herre, vi har prist Gud, og mye mye mer. Personlig har Gud utfordra meg på mange måter.
Det nærmer seg også sommeren med stormskritt, og nok et år her i Bergen nærmer seg unnagjort. Som sagt tidligere: tiden går, og den går egentlig ganske fort kan det føles som til tider.
Noe av det jeg har blitt utfordra på i løpet av konferansen var nettopp i forhold til tid. Hva bruker jeg den på?
Hvordan vi bruker tiden vår er viktig, og jeg tror at det lønner seg å tenke gjennom det innimellom. (Oppdatere seg selv litt rett og slett på hva man bruker tiden til.)

Ingen kommentarer: