onsdag, november 05, 2008

En kjapp oppdatering om den siste uka

Vi har nå kommet oss tilbake igjen til Hamar etter vår lille utflukt til Bergen. Turen gikk veldig bra, men stort sett upåklagelige kjøreforhold over fjellet. Bryllupet vi var i var strålende, der det spesielt må nevnes en fantastisk vielse med en veldig god tale, og sang som gjorde at du fikk frysninger langt nedover ryggen.
Etter at vi kom hjem igjen har vi nådd en cellegruppesamling, jeg har scoret mitt første mål for sesongen på innefotballen (3. gang jeg var med så det var litt på tide egentlig.) og vi har fått malt strøk nummer to på veggen på gjesterommet. Det skal bli kjekt å få det ferdig, spesielt ettersom vi ser frem til å få en del besøk fra slutten av november og fremover. Utenom dette har det ikke skjedd noe mer spesielt, men følg med, regner med at det kommer flere handymanhistorier om kort tid, da vi er inni en fase med mye oppussing.

2 kommentarer:

Anonym sa...

LOL. Venter i spaning på handyman-istoriene ja:D Og gratulera med ditt første mål for sesongen! Eg er imponert!
Ingrid

Anonym sa...

Hei!
Eg vente på ny oppdatering...nå er det faktisk 17november...