fredag, juni 08, 2007

En liten sommerhilsen

Sitter nå hos Håkon og Eva i Bergen, og forbereder meg til det som forhåpentligvis blir den siste eksamenen i mitt liv. Fant derfor en liten mulighet til å få oppdatert. Det kan nmok fort bli like lenge til neste gang, for her skjer det ting for tiden.

Jeg har nå flyttet inn i leiligheten som Inger Marie og meg skal bo i etter at vi har giftet oss. Der har vi også startet malingen. I tillegg er det nå under to måneder igjen til bryllupet vårt (4. august for de som måtte ha glemt det). Ellers jobber jeg som bare det på kiwi utfarten, der jeg har funnet meg godt til rette og har det bra. Er du i strøket, må du komme innom å handle.

Utenom dette, kan jeg også rapportere at Inger Marie og meg har funnet oss til rette i menigheten filadelfia Hamar, der vi også skal få bidra i barnearbeidet fra høsten av. Det blir veldig spennende. Var på møte der på søndagen som var. På det møtet hadde de besøk av Robert og Elisabeth Muren. Hvis du er som meg, har du kanskje ikke hørt om de før. Men de var veldig bra. De jobber blant annet med å sette opp en musikal for tiden, og har satt opp en musikal før. Kan derfor anbefale siden thejesusmusical.com for alle som ble litt nysgjerrige nå.

6 kommentarer:

Sunniva Erlandsen sa...

oi, i alle dager - en oppdatering? slike er det vel ikke for mange av for tida strengt tatt :)

gleder meg til bryllupet deres! antar forøvrig at vi snakkes til sommerkonferansen..

Anonym sa...

hei Jostein-
nice to hear from ya!
ja du har nå Kiwi i ditt indre vergfall ser eg ;-) he he
Blir nok eg knall bryllup på Gjennestad-for min del er eg i et flott bryllup i Bodø faktisk :p
Men me snakkes nå på Stokke!Eg og Hannis ska campe...iha!
Lykke t med maling +++
~bleSSings

Anonym sa...

Heihei:) Kjekt å høyre frå deg! Og at du har kome deg til rette i Hamar:) Gratulera med bachelorgraden og forresten:) Ha ein fortsatt flott sommer!

Isabelle sa...

De er skikkelig bra folk ja. Robert og Elisabeth Muren asså. Så det kan jeg altså bekrefte:) Godt å høre at du finner deg til rette og har det bra! Snakkes vel på stokke

Anonym sa...

Hei Jostein!
Det er bare en ting jeg vil poengtere:
Ser du har drømt om ekteskap siden du var i 6 års alderen, men det var i så fall med mamma. Og det sluttet ikke før du var nærmere 14- 15 år!!
Ellers får du ha en god sommer.

Klem og nuss fra MAMMA

Lina Bringsli sa...

Gratulerer med kone;)
Skjekk ut: www.kulehoder.no - Skyt en politiker!