onsdag, juli 26, 2006

Uvanlige spørsmål

Har i det siste fått noen spørsmål som jeg ikke får daglig. Tenkte jeg skulle dele dem med dere:

Har du gjemt lommeboka mi? (Kunde som hadde prestert å legge lommeboka i en av butikkhyllene.)

Skal vi rømme sammen med pengene i kassa di? (Eldre dame som handler hos oss som lurte på hvor langt vi kunne komme med pengene i kassa mi. Jeg foreslo at vi ventaq til lørdag...)

Det kanskje beste var det jeg fikk i dag: Har du vunnet Tour de France? (Basert på t-skjorten min i følge han som spurte, som ikke ligner i det hele tatt. Min teori er derfor at han så på kroppsbygningen min at jeg var bygd for harde utfordringer.)

Ellers må jeg bare si at kameraten min gifter seg i overimorgen. Det skal bli veldig gøy, og Inger Marie kommer i morgen. Hurra!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Apropo T-skjorter. Når eg var i USA så hadde supermann nettopp kommet ut. og en dag brukte eg supermann t-skjorte. Folk nesten overralt sa: "Hey superman". Det er ikke så morsomt liksom. Litt utgått vits.

Sunniva Erlandsen sa...

Maa sei eg likte best hu gamle damaa sin kommentar! (ka skjedde med daakke paa lördagen?

Isabelle sa...

oj, nå lo jeg jammen høyt her jeg sitter på jobb og har ingenting å gjøre så jeg leser blogg. sier meg forøvrig enig i sunniva sin kommentar.