lørdag, juli 22, 2006

Tilbake i byen

Jeg er nå tilbake i byen. Har hatt en fantastisk måned på østlandet. Sett mye rart, hatt mye gøy. Vært med mange venner, tilbragt mye tid med min kjære Inger Marie, og vært på et veldig bra sommerstevne.
Blant tingene jeg har gjort er at jeg var i et bryllup til en av mine beste kamerater, Anders. Og så var jeg en dag i Liseberg. Hadde det veldig bra der, selv om jeg ikke er den tøffeste hva karusseler angår. Det var derimot Eyvor, en veninne av Inger Marie. Hun tok nesten alle karusellene som var der, og syntes blant annet at "Høydeskrekken" var kjedelig (en karusell jeg blir skremt bare av å se på av). (Skal sies: jeg klarte å vinne en bamse til Inger Marie på Liseberg)

Ellers har det ikke gått meg forbi at Italia ble verdensmestere. (I mine øyne ikke optimalt. De har for mange juksemakere). Floyd Landis derimot ser ut til å bli den verdige vinner av Tour de France etter først å ha gått på en real smekk, gav han jernet på etappen etter (etter mottoet "ingen husker en 7. plass" vil jeg tro, som han jo har helt rett i egentlig.)

Ingen kommentarer: