onsdag, januar 06, 2010

Nytt år

Da var et nytt år i gang. Tror det kommer til å bli et spennende år. I alle fall for min del. 1. Februar begynner jeg i min nye jobb som assisterende butikksjef på Kiwi Bekkelaget. Når vi kommer ut i juni er forhåpentligvis Inger Marie 100% ferdig med studiene, og skal forsøke å få seg jobb. Menigheten får forhåpentligvis fortsatt jobben med å få nytt lokale. barnegruppen min har flyttet inn i et treningsstudio pga at stedet vi pleide å leie skrudde opp prisen litt for mye i forhold til det vi kunne klare. Og i tillegg skal vi sannsynligvis så sant ikke det går noe katastrofalt galt med sparingen få pusset opp stua. Kjenner at det skal bli godt med isolasjon der ja. (ca -30 ute nå.)
Så det blir et spennende år. Og dette er jo bare de tingene jeg vet om. Hvem vet hva annet spennende som kommer til å skje.
Ønsker med dette alle lesere et riktig godt nytt og velsignet år! Håper dere får mange gode opplevelser.

1 kommentar:

Anonym sa...

Slike år er spennende, Jostein! Vet alt om det, de siste 6 årene har vi byttet jobb, fått et barn eller flyttet hvert eneste år. Kjedelig blir det ikke! Gleder oss til å se dere igjen snart!

Klem fra Inger