torsdag, oktober 01, 2009

Hjulskifte 1 av 3

Da har jeg foretatt høstens første hjulskifte. Ettersom vi skal over Dovre til Trønderlag en tur, måtte jeg pga litt tidlig snøtilværelse skifte allerede nå. Men siden det jo ikke kommer snø før litt senere her i lavlandet sannsynligvis, må jeg nok finne meg i å skifte tilbake igjen til sommerdekk for et par uker når vi kommer tilbake (les: vi har nemlig pigger). Dermed burde jeg ha gode forutsetninger for denne jobben etter høsten. Ellers har jeg også vasket og polert bilen i dag. Dette er ikke hverdagskost, så jeg er meget fornøyd med meg selv. Enda mer fornøyd er jeg med at døra til kottet på kontoret som jeg har jobbet med et par uker, ble så nærme perfekt som jeg kommer i øyeblikket når jeg festet den på hengslene. Så klapp på skulderen til Jostein

Ingen kommentarer: