onsdag, august 19, 2009

Drømmemannen 2009

I kveld mens jeg var på vei for å hente Inger Marie etter jobb, hørte jeg på radioen i bilen. Jeg fikk der beskjed om at det om 5 minutter skulle fortelles hva kvinner så etter hos en mann i 2009. Dette var basert på en undersøkelse der 5000 kvinner svarte. (Trenden var visstnok den samme internasjonalt).
Etterhvert som stemmen på radioen fortalte hva kvinnen så etter, må jeg innrømme at tanken slo meg: Drømmemannen 2009, det er meg! Det var ikke tvil. Beskrivelsen kunne like gjerne bare vært sagt rett ut med andre ord: Jostein Amundsen!!!
Følgende var nemlig kvinners ønske i 2009: Litt mage, litt hår på kroppen, og tendenser til mannebryster. Har desverre ikke noe bilde som kan bevise at dette stemmer med meg, men de som kjenner meg vet jo hvordan jeg ser ut.
Men til de som eventuelt ikke skulle kjenne meg av single kvinner der ute gjennom 2009: Beklager, jeg er opptatt.

3 kommentarer:

adeleid sa...

ha,ha,ha...tydeligvis valgt feil bror jeg da! :)

Linn sa...

haha, sykt bra!

Anonym sa...

jess,jeg valgte riktig!! du er drømmemannen min:)imarie