fredag, juni 12, 2009

Skjær i sjøen

Som kjent er handyman Amundsen i gang med å rive veggene på det som etterhvert skal bli kontoret. Det jeg kanskje ikke har fortalt er at vi også skifter platene i taket. Det var i forbindelse med at jeg skulle rive ned en av takplatene at det gikk galt. En av disse platene var nemlig på et par kvadratmeter, og inneholder et ukjent antall spiker, så det er nesten umulig å skulle holde på dem. i Alle fall hadde jeg kommet knapt halvveis i løsninga av plata, og så deiser den i gulvet. Jeg får hoppet unna, men tilbake står det et krater på størrelse med Grand Canyon i det gulvet som jeg har lagt ned så mye energi og pusset ned. Ikke spesielt bra gjort, og ikke så veldig gøy.

1 kommentar:

Anonym sa...

Er det mulig? Du har min DYPESTE medfølelse! Vet akkurat hvordan det føles!

Hilsen Inger