lørdag, desember 02, 2006

handling med stil

I dag har jeg vært på shopping til di grader. Jaha sier du, hva er så spesielt med det, det er jo jeg hver uke. (Du er i så fall jente, men nok om det.)(Forresten finnes det vel noen gutter også nå som gjør det, det er blitt en rar verden.)(Eller er det jeg som er litt rar. (Er tross alt gutten som har kiwisangen som ringetone på mobilen, men nok om det. Forresten kan du også få det ved å gå inn på www.kiwi.no og laste ned ringetonen, men som sagt nok om det.)) Jeg var som sagt på shopping i dag. Anledningen var den forestående nyttårsfestivalen. (meld deg på www.velvet.no innen 16. desember.) Innkjøpene gjaldt i denne omgang brus siden det var brustilbud her og der, og noe snacks og sånn til kiosken. Skal ærlig innrømme at jeg følte meg iakttatt og rar når jeg gikk der med 72 store flasker med cola. Kommentarene satt løst hos enkelte også, uten at jeg skal gå inn på dem. Følte meg som verdens gjerrigste og mest brusglade gutt. Var i alle fall en interessant opplevelse, og undertegnede var utslitt når han kom hjem etter 4 og en halv time med shopping. Men men, vi fikk i alle fall fylt opp med brus til festen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

godt gjort jostien;)

Anonym sa...

jostein, sorry

Jostein sa...

Det går så bra vet du

Sunniva Erlandsen sa...

72 flasker. Hm... Finnes det så mange flasker i det hele tatt i en butikk?

Anonym sa...

skal sei! ikkje verst at du; Jostein Amundsen, har shoppa så mykje. Ka har skjedd med verda?