onsdag, november 08, 2006

Hvorfor det skjer så lite her for tiden

Jeg er opptatt rett og slett. Har nå sittet i ca en uke og gjort en oppgave som teller som eksamen. Trodde jeg var ferdig med svadafag etter psykopati og ledelse, men dette blir jo bare værre og værre. Har ikke gjort annet enn å skrive selvfølgeligheter i dette faget føler jeg (Les: organisasjon og ledelse). Boken er et trist kapittel i seg selv. Den har utrolig nok klart å kopiere sin egen tekst fra en side til en annen. (En slags form for selvplagiatør eller hva man skal kalle det.) Kjekt hvis det blir rettsak... Må vinne... Men nok om det egentlig. Fortvilelsen nærmer seg slutten, er i skrivende stund bare litt over et halvt år igjen til undertegnede er ferdig med skolen, og kan begynne å jobbe fulltid. Det gleder man seg til. Ellers har jeg hatt litt jobb i det siste, og har pratet litt med min kjære Inger Marie. Vi har blant annet flyttet bryllupet en uke, som har gjort at vi kan ha festen der hvor vi ønsket oss. Ny dato blir dermed 4. august for bryllupet.
I tillegg til dette, har jeg kost meg på overnatting med mine TTF-gutter. En veldig morsom gjeng. Vel, livet går i alle fall sin vante gang selv om jeg ikke får skrevet så mye her til en hver tid.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hmmm.. er enig at det skjer lite på bloggene for tiden.... jaja allle er vel opptatt med sitt.

Sunniva Erlandsen sa...

ja.. christian mykland (fra tyskklassen min på nhh) var på besøk til kjæresten i mannheim her forrige uke, og sa at jeg måtte prise meg lykkelig for at jeg tar organisasjon her nede. Elsa og Irene har også uttrykt sin misnøye med faget (oppgaven i alle fall) om ikke så sterkt, så du synes ikke å være alene om fortvilelsen din. Morsom beskrivelse rundt kopieringen av egen tekst...